Regulamin i zasady sprzedaży w sklepie internetowym Tomtronic
Obowiązuje od: 16.02.2025 r.
1.1. Sklep internetowy www.tomtronic.pl prowadzony jest przez firmę Tomtronic pod adresem w Ostrowie Wielkopolskim, ul. Nowa Krępa 13A, 63-400 Ostrów Wielkopolski, NIP: 622 123 36 39, REGON: 251651763.
1.2. Kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
E-mail: sklep@tomtronic.pl
Telefon: 62 736 02 77, 507 509 302
2.1. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną za pośrednictwem Internetu.
2.2. Zamówienia można składać przez stronę www.tomtronic.pl oraz telefonicznie.
2.3. Klient zobowiązany jest do korzystania ze sklepu zgodnie z prawem oraz dobrymi obyczajami.
2.4. Zabrania się ingerowania w zawartość serwisu i dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
3.1. Klienci mogą dokonywać zakupów jako goście lub po rejestracji.
3.2. Rejestracja wymaga podania adresu e-mail i hasła.
3.3. Konto jest bezpłatne i może zostać usunięte na życzenie Klienta.
4.1. Reklamacje dotyczące działania sklepu należy składać w terminie 30 dni od wystąpienia problemu.
4.2. Reklamacje można zgłaszać mailowo na sklep@tomtronic.pl lub telefonicznie.
4.3. Tomtronic rozpatrzy reklamację w terminie do 30 dni.
5.1. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
5.2. Produkty w kategorii "Outlet" mogą posiadać wady opisane w regulaminie.
5.3. Ceny podane w sklepie są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
5.4. Na każdy zakup wystawiana jest faktura VAT.
6.1. Produkty dostarczane są przez firmy kurierskie lub można je odebrać osobiście.
6.2. Umowa sprzedaży trwa przez okres realizacji zamówienia.
6.3. Czas dostawy wynosi maksymalnie 30 dni od dnia zawarcia umowy, zazwyczaj 1- 3 dni robocze.
6.4. Klient zobowiązany jest do odbioru przesyłki w terminie 48 godzin od powiadomienia o jej gotowości do odbioru, na życzenie klienta czas odbioru może zostać wydłużony przez sklep tomtronic.
7.1. Dostępne metody płatności:
Gotówką przy odbiorze.
Przelewem bankowym.
Płatności online (np. BLIK, paynow, karta płatnicza, szybkie przelewy internetowe).
Płatność za pobraniem u kuriera przy odbiorze przesyłki.
7.2. Płatności należy dokonać w ciągu 7 dni od zawarcia umowy, zawsze przed odbiorem towaru, przesyłki .
8.1. Produkty mogą posiadać gwarancję producenta lub sprzedawcy .
8.2. Reklamacje dotyczące wad można zgłaszać mailowo, wzór formularza pkt. 13.
8.3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni.
8.4. Występując ze stosownym żądaniem reklamacyjnym, Kupujący zobowiązany jest, dostarczyć wadliwy produkt do Sprzedawcy w celu umożliwienia mu zbadania produktu (rzeczy) i zajęcia stanowiska odnośnie do zasadności zgłoszonego żądania lub złożonego oświadczenia.
9.1. Klient będący konsumentem może zwrócić produkt w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny.
9.2. Zwrot może odbyć się tylko w przypadku produktów pełnowartościowych, zgodnie z regulaminem i formularzem pkt.12.
9.3. Koszty odesłania towaru w przypadku zwrotu ponosi kupujący.
10.1. . Sklep przetwarza dane osobowe zgodnie z RODO dane są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień, obsługi klienta oraz w celach marketingowych, jeśli klient wyraził na to zgodę. Dane są przechowywane i zabezpieczone zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz nie są udostępniane osobom trzecim bez zgody klienta, chyba że wymagają tego przepisy prawa.
11.1. Sklep może dokonać zmian w regulaminie z 7-dniowym okresem przejściowym.
11.2. W sprawach nieuregulowanych regulaminem obowiązują przepisy prawa polskiego.
12.1. Klient może skorzystać z poniższego wzoru formularza odstąpienia od umowy:
FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Adresat: Tomtronic, ul. Nowa Krępa 13A, 63-400 Ostrów Wielkopolski, e-mail: sklep@tomtronic.pl
Ja/My () niniejszym informuję/informujemy () o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy:
...........................................................................
...........................................................................
Data zawarcia umowy / odbioru (*): ...........................................................
Imię i nazwisko konsumenta(-ów): ...........................................................
Adres konsumenta(-ów): ...........................................................
Numer rachunku bankowego do zwrotu płatności: ...........................................................
Podpis konsumenta(-ów) (tylko w przypadku formularza w wersji papierowej): ...........................................................
Data: ...........................................................
(*) Niepotrzebne skreślić.
13.1. Klient może skorzystać z poniższego wzoru formularza reklamacyjnego:
FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO
Dane Klienta: Imię i nazwisko: _________________________________ Adres: ________________________________________ Telefon kontaktowy: ____________________________ Adres e-mail: __________________________________
Dane Produktu: Nazwa produktu: ______________________________ Numer seryjny (jeśli dotyczy): _______________ Data zakupu: _______________ Miejsce zakupu: ______________________________
Opis Reklamacji: Opis usterki/wady: ______________________________
Kiedy usterka została zauważona? _______________ Czy produkt był użytkowany zgodnie z instrukcją? (TAK/NIE) Czy wada była zgłaszana wcześniej? (TAK/NIE) Jeśli tak, kiedy i w jaki sposób? ______________________
Oczekiwany Sposób Rozpatrzenia Reklamacji: ( ) Naprawa produktu ( ) Wymiana na nowy egzemplarz ( ) Zwrot pieniędzy ( ) Inne (proszę opisać): ______________________
Załączniki: ( ) Kopia dowodu zakupu ( ) Uszkodzony produkt ( ) Zdjęcia uszkodzonego produktu ( ) Inne dokumenty: ______________________
Data zgłoszenia reklamacji: _______________
Podpis klienta: ____________________________